Přehled nejčastějších dotazů k uplatňování benefitních poukázek

02.08.2015 18:53

Mohu využít poukázky také na nákup učebnic? 
Ano, samozřejmě. 

Mám tištěné poukázky, musím je vždy osobně odevzdat ve vaší jazykové škole? 
Ano, toto je nutné. Pokud si u nás zakoupíte individuální výuku, můžete je přinést v den podpisu smlouvy, event. v den nástupu k výuce. Kupujete-li si jazykový kurz, pošleme vám spolu s potvrzením přijetí přihlášky seznam termínů, kdy můžete naši školu navštivit za účelem odevzdání poukázek. Dle dohody si s námi též můžete sjednat i konkrétní termín své návštěvy. 

Mohu vám poukázky zaslat také poštou? 
Ano, můžete. V tomto případě je zašlete na adresu Jazyková škola ELITE, Hráského 2128, 256 01 Benešov. Spolu s nimi nezapomeňte vyplnit formulář, který vám zašleme spolu s potvrzením příjetí vaší přihlášky do kurzu. Zásilku zašlete jako cenné psaní, nejpozději do 7 dnů od data odeslání vaší přihlášky do vybraného kurzu. 

Jak to funguje, když mám E TICKET? 
U tohoto typu poukázky máte nejčastěji ve formě SMS kódu, který nám sdělíte za účelem jeho ověření. U individuální výuky nám tuto SMS osobně předložíte, u jazykového kurzu stačí pouze sdělit tento kód spolu s přihláškou do daného kurzu. 

Jak to funguje u jiných benefitních programů, jichž jste členem? 
Záleží na pravidlech konkrétního portálu, která jsou určena jeho provozovatelem. V těchto portálech je postup objednávání služeb přímo upraven v uživatelském rozhraní, stejně tak i postup pro uplatnění vámi vybrané služby u nás. 

Mohu zaplatit poukázkami jakýkoli kurz z vaší nabídky, nebo je to nějak omezeno? 
Ne, můžete si vybrat kterkýkoli kurz, jaký budete chtít. S výběrem vhodného kurzu vám samozřejmě rádi pomůžeme, neváhejte se na nás obrátit.

Mohu na benefitní poukázky zakoupit kurz pro někoho jiného, nebo je to omezené pouze na mou osobu?
Záleží na typu poukázky a benefitního programu. Pokud máte tištěné poukázky, které zpravidla nejsou vystaveny na jméno, můžete jimi zaplatit kurz pro někoho jiného, např. angličtinu pro děti. Benefitní programy typu Cafeteria jsou zpravidla omezeny pouze na konkrétní jméno, a právě pouze této osobě jsme oprávněni kurz tímto způsobem prodat. Pravidla na uplatňování těchto voucherů si určují provozovatelé portálů, a my jsme povinni se jimi řídit. Pokud si nejste jistý, pak nás kontaktujte, rádi vám poskytneme více informací ke konkrétnímu programu. 

Co když mám poškozenou poukázku, je možné ji využít k úhradě?
Bohužel ne, jsme oprávněni přijímat pouze nepoškozené poukázky. V případě poškozených nebo jinak znehodnocených poukázek se obraťte na svého zaměstnavatele nebo přímo na společnost, která poukázky vydala. Měli by vám poradit, jak s nimi naložit. Ve vlastním zájmu vám doporučujeme skladovat je vždy na bezpečném místě, zejména mimo dosah dětí. Jedině tak zabráníte jejich poškození či jinému znehodnocení. 

Mám tištěné poukázky, jak bude probíhat úhrada kurzu? 
Při přihlášení do kurzu zatrhněte v přihlašovacím formuláři jako způsob úhrady "Benefitními poukázkami". Přijetí vaší přihlášky vám obratem potvrdíme, a spolu s ním zašleme formulář, který je třeba vyplnit při odevzdání benefitních poukázek. Odevzdání poukázek by mělo proběhnout do 7 dnů od data přijetí Vaší přihlášky, a to buď formou cenného psaní nebo je můžete osobně přinést na některou z našich poboček. 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Pak neváhejte a Napište nám ještě dnes! Rádi vám vše upřesníme. 

Zpět