Nejčastěji kladené dotazy

25.12.2012 14:58

Jak si můžu dárkový poukaz objednat? 

On-line, prostřednictvím formuláře na webu, telefonicky na č. 777 720 539 nebo prostřednictvím e-mailu na info@jazykovka-elite.cz.

Jak je možné za dárkový poukaz zaplatit? 

V hotovosti na na obou našich pobočkách při převzetí, převodem dané částky na náš účet nebo fakturou pro firemní potřeby ( doručení doporučenou poštou ZDARMA na vámi zadanou adresu ). Další možnost je platba dobírkou za poplatek 100 Kč. 

V rámci firmy využíváme benefit programy, můžeme jejich prostřednictvím nakoupit i vaše poukazy? 

Ano, samozřejmě. V případě většího odběru poukazů také nabízíme zajímavé slevy. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat, rádi vám sdělíme podrobnější informace. 

Jak se uplatňuje poukaz, který mi byl zaslán e-mailem? 

Poukaz obsahuje unikátní kód, který nám sdělíte při nákupu kurzu nebo individuální výuky. Podle něj už si vše ostatní dohledáme v naší databázi. Nemusíte nám jej tedy předkládat v jeho fyzické podobě nebo přeposílat. 

Můžete mi zaslat poukaz i na jinou adresu, než tu, kterou jsem uvedl v objednávce? 

Jistě. Adresu, na kterou chcete poukaz zaslat můžete uvést do kolonky POZNÁMKY K OBJEDNÁVCE, přímo v objednávkovém formuláři. Pokud jste to zapomněl do objednávky uvést, pak není nic snažšího, než nás kontaktovat, a my vše již zařídíme. 

Mohu si prodloužit platnost poukazu? 

Ano, ale pouze u poukazů, které jsou vystavené na určitou finanční částku nebo na balíček s počtem hodin, a to max. o 3 měsíce. V takovém případě Napište nám. U poukazů, které jsou vystavené na konkrétní kurz nelze lhůtu platnosti prodloužit, neboť je omezena pouze do data zahájení daného kurzu. 

Co mám dělat, když obdarovanému nebude zakoupený kurz vyhovovat? 

Záleží na typu zakoupeného poukazu - pokud si nejste zcela jistí, že obdarovaný má o vámi vybraný kurz skutečně zájem, tak rozhodně nekupujte konkrétní kurz, vystavujete se riziku propadnutí poukazu! Jeho propadnutí byste se vyhnli jedině tak, že by jej obdarovaný nebo vy přenechali jinému zájemci, který by do daného kurzu nastoupil místo obdarovaného. 

Můžu si na poukaz zakoupit i dražší kurz, popř. více kurzů najednou? 

Samozřejmě. V takovém případěje třeba doplatit rozdíl v ceně zvoleného kurzu / kurzů a v hodnotě poukazu. 

Dostal jsem poukaz na jazykový kurz. Do kdy se musím do kurzu přihlásit? 

Nejpozději 7 dní před datem jeho zahájení. Přihlásit se můžete buď on-line na našem webu, telefonicky nebo e-mailem. Pokud se do kurzu nepřihlásíte ve stanovené lhůtě, aniž byste nás předtím kontaktoval, pak je naše škola oprávněna vaše místo prodat dalšímu zájemci, a vám by tak poukaz propadl bez nároku na jakoukoli náhradu. Nebudete-li moci nastoupit do kurzu v den jeho zahájení, pak neprodleně kontaktujte ředitelku školy za účelem dohodnutí odkladu. 

Musím poukaz vždy vyčerpat v plné hodnotě a jednorázově? 

Poukaz je nutné vyčerpat jednorázově, a mělo by tomu tak být v jeho plné hodnotě. Pokud si vyberete kurz za nižší cenu, než je hodnota poukazu, nelze požadovat vyplacení rozdílu v hodnotě poukazu a ceně kurzu. Zbylou částku tak můžete např. využít na nákup učebních materiálů, nebo vám propadne bez nároku na jakoukoli náhradu. 

Povedlo se mi poukaz ztratit. Co mám v takovém případě dělat? 

Pokud si pamatujete jeho číslo, pak jej můžete bez obav uplatnit, a to i bez jeho fyzické podoby. Ovšem, pokud si jej nepamatujete, pak jeho uplatnění není možné. Jazyková škola ELITE nijak neeviduje jména objednatelů ani kontakty na ně ( po odeslání poukazů je mažeme z databáze ). Poukazy nejsou dále vystavovány na jména držitelů, proto jejich dohledání není možné, a jazyková škola ELITE nenese odpovědnost za jejich ztrátu, odcizení nebo poškození. Dopoučujeme je ukládat na bezpečném místě. 

Zpět