Kdo učí v jazykové škole ELITE?

Každý z našich lektorů, který ještě před tím, než se postaví před studenty, absolvuje tréninkový program, ve kterém se naučí nejenom vyučovat naší metodou, ale především se naučí úspěšně komunikovat se svými studenty, pracovat s nimi, zaujmout je a příjemným a přátelským způsobem udržet disciplínu a studenty motivovat. Každý náš lektor také umí velmi dobře rozpoznat překážky ve studiu svých studentů a pomáhá jim je odstraňovat. Díky tomu je vaše studium mnohem efektivnější, jednodušší, ale především máte jistotu, že se do cizího jazyka "nezamotáte". 

Co můžete od našich lektorů očekávat?

  • vysoké nasazení a jednoznačný záměr naučit vás především v cizím jazyce aktivně mluvit;
  • snahu vysvětlit vše tak, abyste důkladně porozuměli nejenom gramatice;
  • přátelský a komunikativní přístup, smysl pro humor;
  • snahu studenty chválit a motivovat. 

Jaký lektor je lepší - Čech nebo rodilý mluvčí? 

Většina z vás se jistě setkala tváří v tvář s učitelem, který byl pouze pár lekcí napřed před studenty ( především pak na základních a středních školách ), a podle toho pak také výuka vypadala - student ve finále neuměl nic, byl uměle udržován svým učitelem v domnění, že jeho znalosti nejsou zas až tak špatné, ale stačilo, aby u nás vyplnil test, a na vlastní oči viděl, jaký byl výsledek jeho studia ve škole.... 

Protože s tímto problémem se v naší jazykové škole setkáváme celkem pravidelně, vyžaduje to nasazení kvalitních lektorů, a to především těch českých. Naše výsledky také ukázaly, že i ti nejpokročilejší studenti občas zatápou, a potřebují něco vysvětlit; u rodilých mluvčích zde ovšem nastává problém - sami sice cizím jazykem mluví, ale po mluvnické stránce jej vysvětlit nedokáží, sami jsou mnohdy v gramatice zamotaní, a ono není ani nic jednoduchého vysvětlit gramatiku v cizím jazyce tak, aby byla pro českého studenta jednoznačně srozumitelná. Výuka s rodilým mluvčím se postupně stává demotivační, protože má student pocit, že nic neumí a je na jazyky levý, což ovšem není pravda - výsledný efekt výuky vždy ovlivňuje právě učitel, nikoli jeho žák! 

Pro českého lektora, i když na vás bude na hodinách mluvit cizím jazykem, není nikdy problém přeskočit kdykoli do češtiny a vše pořádně vysvětlit, a jenom tím se výuka stává dostatečně efektivní a účinná! V opačném případě je to pouze ztráta času a peněz. Právě z tohoto důvodu jsme se rozhodli zařadit do našeho lektorského týmu pouze Čechy, a s rodiými mluvčími již dále nespolupracovat. Rodilého mluvčího vám můžeme doporučit leda jako kamaráda, ale ne jako učitele - pokud se chcete něco naučit, volte vždy českého lektora, naše výsledky to jednoznačně prokázaly! 

Proč nezveřejňujeme jména našich lektorů? 

Důvod je prostý - jedná se o konkurenční výhodu, kterou si chceme jako každá jiná firma, chránit. U nás se však nemusíte obávat, že byste kupovali zajíce v pytli, všichni lektoři procházejí dvoukolovým přijímacícm řízením, jejich znalosti jsou důkladně prověřovány, a pokud jím úspěšně projdou, následuje speciální školení, kde se naučí vyučovat naší metodou. Smysl všeho je ten, že nám záleží na vašich výsledcích, nikoli jenom na kurzovném, jako tomu je zcela běžně v jiných jazykových školách. 
 

Chcete vidět, jak učíme a nekupovat tak zajíce v pytli? 

Rádi vám předvedeme náš styl výuky, a vy se tak budete moci sami rozhodnout, zda po absolvování ukázkové hodiny budete chtít studovat právě u nás. "Ušijeme vám na míru" ukázkovou hodinu vč. obsahové náplně dle vašich požadavků. Jedinou podmínkou je vyplnění vstupního testu ( pokud nejste v daném jazyce začátečníci ), abychom mohli ukázkovou hodinu připravit přímo pro vás a vaše aktuální znalosti. Ukázková hodina trvá cca 60 minut ( včetně konzultace ohledně výuky ), je zcela ZDARMA a vaše účast na ní vás k ničemu nezavazuje. Pouze si s vámi sjednáme termín, kdy budete moci přijít. Ukázkovou hodinu "na míru" realizujeme pouze pro individuální výuku, u skupinových kurzů se přijdete podívat na výuku jako takovou přímo. 
Zaujala vás tato nabídka? Napište nám ještě dnes, a my vám rádi sdělíme podrobnosti.